Prehrana v športu

Nekaj let se je zdrava prehrana le reklamirala, danes pa lahko rečemo, da skoraj vsak drugi izmed nas daje velik pomen na zdravo prehranjevanje. Zdravo prehranjevanja nam omogoča optimalen fizični kot tudi duševni razvoj, dobre intelektualne sposobnosti in odlično delovno storilnost, saj lahko le v primeru, da je naše telo dobilo vse potrebne snovi za delo, delo opravljamo dobro in z vso potrebno energijo.

Prav tako se z zdravim in uravnoteženim prehranjevanjem izognemo številnim boleznim, saj si na ta način izboljšamo obrambni mehanizem telesa oziroma okrepimo svoj imunski sistem. Zdravo in uravnotežena prehrana bi morala biti na jedilniku vsakega izmed nas, medtem ko je pri športnikih obvezna. Prehrana v športu je torej pomembna iz različnih vidikov, in sicer med drugim tudi zato, da s prehrano športnik pridobi vso potrebno energijo, da lahko doseže optimalne rezultate. Prehrana v športu je pomembna iz več vidikov, in sicer vpliva na razpoloženje, vzdržljivost, moč in športnikov odnos. Prehrana v športu mora biti čim bolj raznolika, brez kakršnihkoli prehranskih dodatkov in predvsem čim bolj zdrava. Pa ne le prehrana športnika, ampak prav vsakega človeka.

Za doseganje optimalnih rezultatov, mora tako športnik poseči po hrani, ki vsebuje nizko stopnjo maščob in enostavnih ogljikovih hidratov. Odvečna maščoba v telesu upočasni mišični odziv športnika in hkrati tudi njegov reakcijski čas. Pri tem pa je potrebno poudariti, da se prehrana v športu razlikuje od športnika do športnice posebej, prav tako tudi od vrste športa in starosti športnika. Prehrana v športu mora biti čim bolj naravna in raznolika ter mora biti razdeljena na več manjših obrokov, saj na ta način športniki ohranjajo na dovolj visoki ravni stopnjo krvnega sladkorja in si s tem zagotovijo tudi več energije in zagona za nove dosežke. Za optimalne rezultate pa je potrebno dovoliti mišicam tudi regeneracijo.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *