Pravilnik o računovodstvu

Ali ste vedeli, da obstaja pravilnik o računovodstvu? In bi ga moralo imeti vsako podjetje ter se ga držati pristojen računovodja, ki skrbi za tekoče zadeve v podjetju? Če še tega nimate, je skrajni čas, da to uredite, kajti računovodja ne more narediti ustreznega letnega poročila brez tega.

Pravilniki so nekaj, kar je mogoče zaželeno ali pa ne. Odvisno tudi o čem se pogovarjamo. Zagotovo pa je prav v določenih primerih, da pa jih poznamo in jih tudi upoštevamo. Navsezadnje je prav, da ne dela vsak po svoje in obstajajo pravila, ki veljajo za vse enako. Nazadnje tudi, kako pa bi bilo, če bi vsak do nas postavljal svoja pravila? Ne želimo niti pomisliti, glede na to, kako različna so naša mnenja. IN zato so pravilniki pravzaprav odlična rešitev. Prav pa je, da jih sestavijo strokovnjaki in usposobljeni ljudje in seveda jih ne morejo pisati kar tako, ampak se mora upoštevati vse, kar bo dobro vplivalo na določeno stvar.

Vemo, da je računovodstvo delikatna zadeva in zahteva ogromno znanja, poznavanja, spremljanja in drugih reči, katere pač moramo spremljati. In, da nam to ne bi bilo potrebno, imamo običajno za to računovodjo, ki skrbi za tekoče zadeve. Pa vendar, tudi tam ne more delovati vse po svoje in se seveda mora držati vseh pravil, ki jih narekuje pravilnik o računovodstvu. Odgovoren pa je tudi za spremljanje vseh sprememb v zakonu, ki se tičejo poslovanja in s tem tudi našega podjetja in njegovega pravilnega delovanja.

Tako pač je in določene stvari je potrebno upoštevati, kar je seveda prav. Če jih kršimo, se lahko pripravimo tudi na različne posledice, ki pa so različne glede na dejavnost in na napako, katero smo zagrešili. Kakorkoli, pri računovodstvu so te skorja nesprejemljive in si jih ne smemo privoščiti. Navsezadnje s tem na kocko postavimo delovanje in uspešnost podjetja, svoj ugled in pravzaprav celoten posel.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *