Pisarniški material- kakovosten in po ugodnih cenah

večina podjetij ima za pisarniški material sklenjeno pogodbo z dobaviteljem, ki se vsake toliko oglasi in povpraša za spisek potrebnega materiala, tega pa nato dobavi kar v pisarno. Vse potrebno lahko izberete kar s pomočjo njegove spletne strani, kjer lahko dobro primerjate ceno in kakovost posameznih izdelkov. Seveda pa to še ne pomeni, da je pisarniški material vašega ponudnika resnično kakovosten ali ugoden – marsikdaj ne ponuja nič boljših izdelkov kot drugi, poleg tega pa je cena na račun udobja oziroma dostave v pisarno tudi višja.

Se vam pogodba za pisarniški material izplača? Običajno je pisarniški material cenejši, če ga naročamo večje količine, kar pomeni, da smo dobero djemalec, ki dobi glede na količino dobre popuste. Večjim podjetjem se pogodba za pisarniški material vsekakor izplača, še posebej zato, ker se ga lahko naroča centralno, torej se zbira naročila iz različnih oddelkov. Kadar ste majhen podjetnik, ki ne potrebuje za več kot petdeset evrov pisarniškega materiala mesečno, pa pogodba vsekakor ni smiselna. Hitro boste namreč ugotovili, da lahko pisarniški material dobite v različnih knjigarnah ali tudi supermarketih ceneje, da lahko prihranite tudi s spremljanjem posebnih ponudb in znižanj za dražje izdelke (na primer tonerje za laserske tiskalnik), dostava pa da je bistveno dražja, kot če bi se sami zapeljali do trgovine.

In kje običajno za pisarniški material največ preplačamo? Prav pri najbolj osnovnih stvareh, torej pri pisalih in pri papirju v obliki pisarniških pol A4. Tu so cene nizke in na prvi pogled senam zdi, da nekaj centov gor ali dol ne pomeni veliko – a dejansko teh nekaj centov lahko predstavlja tudi 50% razliko v ceni. Če naročite več zavojev papirja in več škatlic pisal, se hitro nabere kar lepa številka, ki bi jo lahko prihranili. Precej bolj pa smo seveda pozorni, kadar kupujemo stvari, ki so dražje – na primer tonerje. Takrat ravnamo ravno obratno in smo pogosto pikolovski – vsak evro ceneje nam veliko pomeni, čeprav ta evro dejansko ne prinaša velike razlike.
Pisarniški material torej velja kupovati po pameti – nenazadnje gre za potrošni material, ki podjetju ne prinaša dodane vrednosti, torej velja biti pri njem varčen.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *