Inštrukcije matematike za srednjo šolo

Nobenega dvoma ni o tem, kateri šolski predmet ima status najmanj priljubljenega predmeta med srednješolci – to je seveda matematika, ki je sicer prisotna skozi celotno vertikalo izobraževanja, pride pa še posebej do izraza prav v srednji šoli, ko postane snov nekoliko bolj zahtevna, testi pa posledično toliko težji. Nič čudnega torej, da je matematika en izmed glavnih krivcev za marsikatero težavo v šoli, predvsem pa za skrbi ob koncu šolskega leta – takrat je namreč treba zaključiti ocene, ki morajo biti seveda pozitivne. Če še niso, je morda dobra ideja poskrbeti za inštrukcije matematike za srednjo šolo!

Inštrukcije matematike so v srednji šoli vsekakor priporočljive takrat, ko so pred vrati odločilni testi, torej predvsem v času končnega zaključevanja ocen, inštruktorji (http://www.kvalitetne-instrukcije.si/instruktor )  pa imajo veliko dela tudi poleti, ko so na vrsti popravni izpiti za tiste, ki jim ni uspelo pravočasno popraviti vseh ocen. Treba pa je poudariti, da vsebina srednješolske matematike ni primerna za tovrstno kampanjsko učenje – snov se vseskozi nadgrajuje, tako da so bolj kot pravilno rešene naloge pomembni temelji znanja in razumevanja snovi. Inštrukcije matematike za srednjo šolo se tako priporočajo tudi takrat, ko testov še ni – treba je utrditi razumevanje osnovne snovi, saj na ta način inštrukcije sploh ne bodo potrebne, ko pridejo na vrsto testi. Prav zato se inštrukcije matematike izvajajo praktično skozi celotno šolsko leto, pri tem pa predstavljajo bolj učenje in utrjevanje znanja, kot pa pripravo na posamezne preizkuse. Na ta način so rezultati inštrukcij boljši, inštrukcije same pa krajše, bolj učinkovite in seveda tudi cenejše. Pametno je torej predhodno investirati v svoje znanje, da kasneje ne bo težav – v srednji šoli je to še posebej pomembno, saj je treba že v prvem letniku pridobiti poglobljeno temeljno znanje, na katerem ne bo težko osvajati nove šolske snovi v naslednjih letih šolanja.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *