Direktorski stoli

Pisarniški stoli ali direktorski stoli? V čem je razlika za to pisarniško pohištvo?

Pravzaprav lahko prvo razliko zaznamo v ceni, ki pa je seveda odvisna od kakovosti samega stola.

Načeloma velja, da so tako imenovani direktorski stoli najboljša izvedba pisarniških stolov, s katerimi se običajno res opremljajo pisarne vodilnih delavcev ter konferenčne dvorane, namenjene sestankovanju s pomembnimi strankami. V tem primeru gre za stole, ki morajo biti udobni, na videz pa nekoliko razkošnejši, saj naj bi naredili tudi vizualni vtis. Saj veste – stranke pač ne morete posesti na trd lesen ali plastičen stol, pa tudi direktor podjetja in njegovi menedžerji naj bi sedeli na nečem udobnem. Zakaj? Ker to pomaga ustvarjati percepcijo, dav pisarni oziroma za svojo pisalno mizo preživijo veliko časa oziroma zelo veliko delajo.

Po drugi strani pa klasični pisarniški stoli niso tako razkošni kot direktorski stoli. Kljub temu, da osem ur sedenja v pisarni zagotovo ni prijetno, se nižje rangiranim uslužbencem običajno ne ponudi kaj več kot povsem običajen vrtljiv stol na kolesih, ki je primeren recimo tudi za kakšno otroško pisalno mizo. Na skrb za dobro sedenje in zdravje hrbtenice se tu dostikrat pozabi. Tudi naslonjalo ni tako visoko kot ga imajo direktorski stoli, predvsem pa ni tako veliko, da bi omogočilo tudi naslon glave.

Kaj pa materiali in izvedba? Najboljši stoli so običajno oblečeni v usnje oziroma umetno usnje ter dobro oblazinjeni, v njih pa se je možno nagniti nazaj skoraj kot v naslanjaču in si tako med delom privoščiti tudi kak trenutek za sprostitev in razbremenitev. Stol je možno s prilagajanjem nastavitev popolnoma prilagoditi posamezniku, tako glede krivin sedalnega dela in naslonjala, kot tudi glede višina naslanjal za roke.

Če imate možnost, da dobite za svoje delo nov stol, pa vas bo želja po udobju in razkošju seveda tudi kar precej stala. Direktorski stoli najvišje kakovosti dosegajo ceno tudi nekaj tisočakov – torej se vam želja po udobju in razkošju zagotovo ne bo uresničila, če niste v podjetju tako pomembni, da bi se delo brez vas ustavilo, ali pa nimate seveda svojega podjetja, v katerem imate nekaj viška kapitala.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *